2019 жылдың 29 қарашасы “Абылай хан Резиденциясы” музей кешенінде Тұңғыш Президент күніне арналған дөңгелек үстел өтті. Дөңгелек үстел қатысушылары: М. Жұмабаев атындағы колледжінің студенттері, сондай-ақ, музей қызметкерлері. Спикерлер: т.ғ.к, “Рухани Жаңғыру” әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулер институтының директоры Ибраев С. И., Нұр Отан партиясының облыстық Саяси кеңесінің мүшесі Литфуллин Ф. Х., “Абылай хан резиденциясы” музей кешені директорының орынбасары Қыдбекова Ә. Е., Абылай хан резиденциясының тарихи-ғылыми зерттеу бөлімінің меңгерушісі Жүнісов Б. Н.

Іс-шара мақсаты: дөңгелек үстел қатысушыларына біздің Елбасымыз Н. Ә. Назарбаевтың ел ішінде де, одан тыс жерлерде де елдің бейбітшілігі пен келісімін нығайтуға бағытталған жұмыстарымен таныстыру.

2019 жылғы 22 қараша күні №14 орта мектептің 3-4-ші сынып оқушыларына “Ғасыр бойы мектепке” атты музей сабағын өткізу барысында балалар пиктографиялық хат жазды, сажень, аршин, ағайын, шыңдар сияқты ұзындық шаралары туралы түсініп, сыныптастарының бойын өлшеп, XVIII ғасырдың медресесінде “оқығандай” әсер алды.

2019 жылғы 22 қараша күні “Абылай хан резиденциясы” музей кешенін Қазақстан Республикасының мәдениет және спорт вице-министрі Дауешев Нұрғиса Мұратұлы тамашалап, музей қызметкерлерімен кездесуі өтті.

19 ноября 2019 года сотрудниками музейного комплекса “Резиденция Абылай хана” проведено мероприятие “Домбра – властитель струн” для учащихся средней школы №23 г. Петропавловска.

Через знакомство с музыкальными инструментами разных народов детям прививается уважение к культуре всех наций, населяющих родной край. Дети отгадывали музыкальные загадки, танцевали и играли в национальные игры.

Также ребята узнали легенду о происхождении домбры. Изюминкой мероприятия было “живое” исполнение на домбре музыкальных композиций, по которым школьники определяли характер мелодии. В заключении были вручены закладки в форме домбры.

 2019 жылғы 06 қараша күні №44 орта мектептің 4-ші сынып оқушыларына “ғасыр бойы мектепке” атты музей сабағын өткізу барысында балалар пиктографиялық хат жазды, сажень, аршин, ағайын, шыңдар сияқты ұзындық шаралары туралы түсініп, сыныптастарының бойын өлшеп, XVIII ғасырдың медресесінде "оқығандай әсер алды.